Reparatievoorwaarden

1. Reparatieverzoek:
De klant kan via de website een reparatieverzoek indienen met behulp van het reparatieformulier. Hier ontvangt de klant een prijsopgave voor met daarop de vermoedelijke kosten en duur van de reparatie.

2. Reparatiewerkzaamheden:
Bij reparaties wordt uitgegaan van de klachtomschrijving op het reparatieformulier. Mocht de aangevraagde reparatie niet juist zijn dan zal CuraRepair voor de reparatie contact opnemen met de klant.

3. Prijs
De prijs van de reparatie wordt vastgesteld op basis van het aantal arbeidsuren, de voorrijkosten, de ophaal- en terug bezorgkosten, de onderzoekskosten, de kosten van de gebruikte materialen, de verzend- en administratiekosten en de kosten gemaakt door derden.

4. Wel of niet repareren
A: Als uit onderzoek blijkt dat de prijs van de reparatie hoger zal zijn dan de prijsopgave zoals vermeld op het reparatieformulier, dan wordt aan de klant gevraagd of hij het product voor die hogere prijs wil laten repareren. Alleen na toestemming van de klant wordt de reparatie uitgevoerd. Wanneer het reparatieformulier geen prijsopgave vermeldt en de prijs pas na onderzoek kan worden vastgesteld, dan wordt aan de klant gevraagd of hij het product voor die prijs wil laten repareren. Ook in dat geval vindt de reparatie pas plaats na toestemming van de klant.

B: Als de reparatie door derden moet worden uitgevoerd, of het door levering van onderdelen door derden niet mogelijk is de reparatie binnen de opgegeven tijd uit te voeren, dan wordt de klant op de hoogte gebracht van de nieuwe reparatietijd.

C: In de sub a en sub b omschreven situatie kan de klant afzien van verdere dienstverlening door de ondernemer. In dat geval betaalt hij de onderzoekskosten zoals vermeld op het reparatieformulier en ontvangt het product weer in de staat waarin hij het heeft afgegeven.

5. Vervangend product
Partijen regelen onderling of en onder welke voorwaarden de klant de beschikking krijgt over een vervangend product tijdens de duur van de reparatie. Vervangend product is alleen mogelijk indien er sprake is van een situatie genoemd in 4 sub B.

6. Kwaliteit
A: Een reparatie zal op zodanige wijze worden uitgevoerd, dat het apparaat daarna weer voldoet aan de wettelijke veiligheidsvoorschriften.

B: Indien daarover niets anders is afgesproken, wordt bij de reparatie gebruik gemaakt van nieuwe onderdelen, of, wanneer dit met betrekking tot een dergelijk product gebruikelijk is, ruilonderdelen. Wanneer de klant dat vooraf laat weten, geeft de ondernemer de vervangen onderdelen, met uitzondering van de geruilde onderdelen, aan de klant.

C: Na de reparatie wordt op het reparatieformulier een korte omschrijving opgenomen van de verrichte werkzaamheden en vervangen onderdelen.

7. Aansprakelijkheid
De ondernemer is niet aansprakelijk voor verlies en diefstal van het product, de toebehoren en accessoires, alsmede voor schade daaraan, ont- staan vanaf het tijdstip van afgifte tot aan het moment dat de klant het product weer ophaalt.

8. Garantie
Op de uitgevoerde reparatie wordt een garantie van drie maanden gegeven. Deze garantietermijn gaat in op het moment van afgifte van het product aan de klant. Op schoonmaak- of onderhoudsbeurten, alsmede op reparaties verricht aan producten met bliksem-, water- of vochtschade, wordt geen garantie gegeven, tenzij op het reparatieformulier uitdrukkelijk het tegendeel is vermeld. Op het vervangen van een accu zit een garantietermijn van drie maanden.

9. Niet afgehaalde producten
Als het gerepareerde product klaar is en het niet door de klant wordt opgehaald zal de ondernemer gedurende een periode van drie maanden de klant minimaal eenmaal per week via email/telefoon laten weten dat het product gereed is. Is dit na die drie maanden nog niet opgehaald door de klant, dan mag de ondernemer het product verkopen en de opbrengst verrekenen met de openstaande rekening.

Contact

CuraRepair
Fraeylemaborg 17
8219 BJ Lelystad

06-30364240
06-30364240
info@curarepair.nl

Openingstijden

Maandag 12:00 - 18:00
Dinsdag 10:00 - 18:00
Woensdag 16:00 - 21:00
Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag 10:00 - 16:00
Zaterdag 10:00 - 15:00
Zondag Gesloten

Meest voorkomende problemen bij iPhones

%

Scherm

%

Batterij

%

Dockconnector

%

Waterschade

Bent u benieuwd naar de kwaliteit schermen welke CuraRepair aanbied? klik dan hier.

Erg vriendelijk goed en snel geholpen, ontzettende goede kwaliteit.
m.c B.
m.c B.
Mijn zoon ging op de iPad staan waardoor deze een eigen wil kreeg. Ik ben eerst bij een andere winkel beland. Daar vertelde ze mij dat het scherm en de LCD vervangen moest worden, duur grapje. Ik heb daarna contact gehad met Mike. Deze heeft kosteloos mijn iPad onderzocht en kwam tot de conclusie dat alleen het scherm vervangen moest worden. Dit gedaan en de iPad werkt als nieuw.Bedankt Mike 👍🏼👍🏼
Grey Investments SL. I.
Grey Investments SL. I.
Mijn scherm van mijn iPhone 6S plus was gebarsten. Ik heb bij Mike een offerte aangevraagd voor het repareren van het scherm. Hij bood mij ook een refurbished iPhone 8 plus aan. Ik heb mijn 6S plus kunnen in ruilen en door wat bij te betalen heb ik een A kwaliteit 8plus voor terug gekregen. Super service!
Delano H.
Delano H.
Goede professionele service voor een leuke prijs. Zeker een aanrader!
Hans
Hans
Mijn scherm was gebarsten nadat hij van de bank gleed. Dit werd is zeer goed verholpen. Ze kwamen er ook achter dat er andere gebreken waren. Het geluid was slecht en microfoon werkte minder door de val. Bedankt voor de goede service. Ik kom graag bij jullie terug voor een reperatie aan mijn telefoon
karsten P.
karsten P.
Had mijn Iphone laten vallen, beeldscherm kapot. Kon dezelfde dag nog terecht en een paar uur later al gemaakt! Goede kwaliteit snelle service. En werd vriendelijk behandeld. Echt een aanrader!
Lisette van der E.
Lisette van der E.
Mijn iPhone had wat problemen met het geluid, waardoor ik ook niet meer kon bellen. Erg vervelend natuurlijk, want ik had hem nodig voor mijn werk. Gelukkig kon ik snel bij Curarepair terecht en was de telefoon snel weer gerepareerd! Top service!
Stan L.
Stan L.
Mijn iPhone ging niet meer aan en deed helemaal niets meer. Nadat Mike er naar gekeken had kwam hij erachter dat batterij defect was. Hij belde mij met de kosten voor het vervangen van de batterij. Ik hoefde alleen de kosten voor de reparatie te betalen en geen onderzoekskosten! Ik ben super blij want ik kon snel terecht!
Chanel van L.
Chanel van L.
Mijn iPhone was gevallen en deed niks meer. Meteen Cura Repair een berichtje gestuurd. Gelukkig kon het snel gerepareerd worden en ben ik nu weer blij met mijn nieuwe scherm. Super goede, professionele vriendelijke service en een leuke prijs. Echt een aanrader!!
Bodith L.
Bodith L.

Schadedekking met je eigen verzekering

iPhone kapot? Vaak wordt dit gedekt door je eigen inboedelverzekering. Hier heb je geen aparte toestelverzekering voor nodig. Niet zeker of je verzekerd bent? Neem contact op met CuraRepair!